You raise me up.

Jag måste bara tacka alla som ställt upp för mig nu,
ert stöd betyder riktigt mycket och utan er skulle
förmodligen mitt humör fortfarande vara på botten.
Tack för ni får mig att orka och kämpa! <3

En bild uppgift är i alla fall klar nu, tänkte börja med en till men då gick allt emot mig, haha.
Det tar vi imorgon istället, imorgon är även boken avslutad. Kom dock på att vi har matteprov imorgon, eller på torsdag. Hur knepigt är inte det? Vi har gjort nationella som är en sammanfattning av hela Akursen och redan fått veta betyg MEN så kommer det ett prov till? Det är heeeelt galet.

Nu: Mer bella & tyra show, telefonprat och sen sova för imorgon ringer klockan 05:20 igen, greeeat!

Sov gott!
ciiao

Kommentarer
Postat av: emma

du är så fin gummsi! <3

2010-06-01 @ 22:31:39
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0