Bättre humör! :)

Åh, nu känner jag att jag är på bättre humör - och jag hoppas att du håller det du lovat nu! :) Annars bevisar du bara för dig själv att du inte klarar av att hålla dina löften.

"Dansade" zumba förut. Körde två av fyra danser och det tog ungefär tio minuter. Så dansade kan jag väl inte kalla det. Tänkte ta en "provrunda" och känna på hur det känns innan jag kör igång på riktigt. Och jag lärde mig en sak - använd skor!! Fötterna tog lite stryk, haha. Men det va roligt, ska försöka få med mamma eller pappa så blir det nog ännu roligare! :)

Har även finulat lite på projektarbetet och jobbat det framåt lite till :) Ska skriva ett mail nu och skicka iväg tänkte jag, så kanske man kan få svar innan veckan är slut, hoppas jag ju såklart!

Mail, plugga till prov, it girl, dusch och sova!

Juste.. Före och efterbild på Amanda och löshåret kommer komma upp i bloggen hoppas jag! Ska se till att få dom först bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0