Cambridge

Nu ska det avslöjas.
Jag har försökt ge vibbar om det i bloggen och några av er läsare har klurat men inte riktigt kommit fram till rätt svar.

Jag har gått på en pulverdiet i två veckor som heter Cambridgekuren.
Den har gett mycket bra resultat och jag mår bättre än någonsing!
Man blandar alltså ett pulver med vatten och sedan dricker det istället för att äta. Vissa kör så hela dagarna men jag har ätit ett mål mat om dagen för att tarmen inte ska lägga av vilket är farligt.
Jag har fått frågor av vänner ifall jag inte tröttnar på att bara äta pulver? och jo, det är tröttsamt och man längtar och drömmer om mat. Men jag tror det är mycket värre om man inte äter alls, jag vet från att jag vaknar på morgonen att jag får äta men att jag får vänta. Det är nu mitt sug efter kött har tillkommit. Istället för att bli sugen på godis, chips och glass blir jag sugen på kött! Men jag tycker det är bra :)
Det jobbigaste med att köra den här kuren är att få i sig minst 3 liter vatten om dagen. Det är jag dålig på.. Men man får dricka hela tiden - och så kissar man hela tiden!
Men som sagt, jag har fått resultat som fått mig riktigt lycklig och jag mår bättre än någonsin så det är värt allt slit!:)

Jag ligger lågt med träning och så vidare för tillfället för att kunna gå ut stenhårt när jag slutar med pulvret, eftersom man automatiskt går upp några kilo då. Och efter nästa vecka är det dags att hoppa över till viktväktarna istället och börja med träning på riktigt!:)

Den här boken jag har pratat om är min alldeles egna bok där jag skriver upp vikt och mått vecka för vecka för att se hur mycket man minskar :) Jag mäter midjan, rumpan och lår. Jag gör även bättre-självkänsla-uppgifter i den. Alltså är det en bok som får mig att må bra!

Jag kan bara säga att dom här två veckorna har gjort mig till en mycket bättre människa på vissa plan! :)



Detta är då en shake.
Den finns i många smaker men mina favoriter är cappuccino och kakaomint. Det finns även svamp-, kyckling- och grönsakssoppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0