Design

Som ni ser så är designen ändrad lite. Jag fick hjälp av söta Eleonor, tack så jättemycket för hjälpen!
Bakgrunden och presentationen är ändrar.

Kände att man tröttna på det puttinuttiga efter mer än ett år - så dags att byta lite! :)
Så småning om tror jag det blir en brun/beige blogg med ny header (bilden med mig och saxen) och lite sådär.
Eller har du något annat förslag? :)

Har haft en jättetrevlig eftermiddag nere i Borenshult. Hämtade barnen på skolan och dagis och påvägen hem blev det snöbollskrig, haha! Vi har suttit och fixat lite med bloggen för det mesta, eller Eleonor gjorde och jag tittade, haha. Och sen avslutade vi med en promenad med hunden!:)

Nu ska jag kolla om jag vill ändra något mer med bloggen, och försöka hitta upp någon som har photoshop och kan tänka sig att hjälpa mig! :)

Skriver mer sen, och då ska jag berätta min lilla hemlighet! ;D

Som jag alltid säger, man ska ju bjuda på sig själv, eller?
Så här kommer en bild, HELT seriös och jättefin! Enyoj ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0