Friday, I'm in love.

Åh, jag längtar massor tills imorgon!!

Morgonen: Vägning + mätning!
Tjugo i två: Börjar skolan, en lektion med varmkök och lämna in uppgiften!
kvart i fem: Buss mot Motala!
Halv sju: Jobba på min praktiksalong!

Sen när jag kommer hem ska jag se idol och sova! :)


För ett - två år sen skulle jag aldrig i hela mitt liv ställt mig på en våg.
Jag hade världens våg och vikt nojja och fick tvångstankar då och då.
Ex:
"Tänk om det är en våg i den där stolen"
"Det är säkert en våg i massagebänken"
Jag mådde extremt dåligt och skämdes verkligen för hur jag såg ut.

Nu när jag tagit tag i mitt liv mår jag jättebra och ställer mig gladeligen på vågen,
självklart får ingen titta på. Men vikttävlingen i släkten har hjälpt mig mycket.
Jag är så tacksam för att jag gett mig själv en ärlig chans nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0