Hur fan ska jag nu göra?

Måste börja med att svara på en kommentar jag fick:

Jag har gång på gång berättat för dig hur allting ligger till. Och det jag skrev va vänliga skäl, inget illa menat. Men har man en dålig inställning till en person och så vidare så ser man bara allt negativt - jag vet precis hur det är för jag har själv varit där. Men att jag och M kommer sluta prata med varandra är långt bort, och det har han själv sagt. Och har du hört något annat är det dig han ljuger för,  har kvar en hel msnkonversation jag skulle kunna visa dig. En 48-åring säger som jag, om man nu ska gå ner på den mognadsnivån och skriva att en äldre håller med. Nu har du fått det du bad mig om, hoppas du är mer nöjd med det här :)

Anyway, är inte på bästa humöret!
Utvecklingssamtal och jag mår verkligen inte bra. Mitt psyke ligger nere på noll. Hur fan kan en lärare sitta och ljuga mig rakt upp i ansiktet inför mamma, pappa och en till lärare när både hon och jag vet att det är fel? Jag vill byta skola..

Ska snart dansa ur mig alla jävla tankar nu, får se om jag stannar hemma imorgon. Som jag sa till mamma och pappa : jag skulle behöva vara hemma en vecka för att vila upp psyket. Hej psykolog?

Kommentarer
Postat av: i

sv: då kan ju du skicka den konversationen på min mail då.. och va då 48åring jag skrev 30 och det vet du men kan du inte bara ge dig.. att jag råkade komma in på din blogg nu var för jag trodde en av kommentarerna var nya så.. skicka den så..

du har ju inte lagt ner stridsyxan när du skriver så dära ju...

2010-11-24 @ 22:15:41
URL: http://iiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0