ℒℴvℯ yℴu ♥

Burr burr, fryser och har ont i hela kroppen. Vaaarför frågar jag nån jag inte vet om han finns. 

Jag mår fortfarande ganska dåligt från perioderna där i nian och känner väldigt mycket press och stress så fort det kommer upp nånting. Jag får nästan ångest. Så nu kände jag - fan vad skönt och bra med lov! Äntligen ett tillfälle att vila upp mig och ha kul! Men nej, istället ska jag bli sjuk..

Och hur går det nu med motionen när jag blir sjuk? Jo den går också två steg tillbaka.
Är så deprimerad och frustrerad, jag behöver inte det här - inte nu!

Ska väl fortsätta titta på tv, som jag redan gjort hela dagen, haha! :)



I try not to think, about the pain I feel inside.
Did you know you used to be - my hero?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0