Lustparty

Jag har blivit inbjuden till en tjejkväll med lustparty, jag tycker det låter superkul men jag vet inte om jag ska gå. Känner ingen som ska dit knappt förutom en person - ska man trotsa sin blyghet och gå ändå?:)

Så skön dag det har varit idag!
Gick upp vid tio, kollade på tv duschade och fixade mig. Sen åkte jag och mamma iväg och fixade naglarna, först mina sen hennes och medans hon fick sina naglar gjorda så läste jag Vecko revyn. En bra tidning vart man än befinner sig. När vi kom hem lastade vi in det vi handlade och åkte iväg och solade. Nu ska vi göra mat tillsammans - Nötkött och blomkål!

Jag älskar dagar som den här -
man ska uppskatta det man har innan det är borta föralltid..



Efter nagelförlängning och solning!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0