När tystnaden skräms.

Tänkte besvara lite frågor från nyfikna läsare, alltid lika roligt att få frågor! :)

Vart tog killen vägen, som du skrev om i somras så mycket? Och har du någon ny på G? / Anonym

Det är en bra fråga, haha ne vars. Det blev massa strul och problem och så vidare och det visade sig inte vara något seriöst, vilket jag hade vetat nånstans hela tiden men ändå kärade ner mig. Dumt av mig! Men det är over and out. Vi bröt kontakten helt och nu har vi ingen kontakt alls och det känns faktiskt riktigt bra det också!:)
 
Just ifall jag har någon kille på G är det många som undrar, vet inte varför? haha. Nej det har jag inte och jag vill inte ha något förhållande nu heller. Nu ska jag satsa helhjärtat på att jag själv ska må bra och bara behöva bry mig om mig själv! :)


Hej. Vad gör du på din fritid egentligen? Jag har inte riktigt förstått det. Tack på förhand. Kram / Ebba

Hej Ebba!
Vad jag gör på min fritid, oj vilken svår fråga.
Jag har näst intill ingen fritid kvar. Jag går upp kring sexsnåret nästan varje dag, åker till skolan med halvsjubussen, är i skolan, kommer hem runt halv sju varje dag och sen sitter jag mest och varvar ner framför datan faktiskt. Ibland träffar jag även vänner en stund, men det blir ju inte alls länge. Vid åtta brukar jag umgås lite med familjen framför tvn - det är den enda stunden vi får tillsammans. Sen sover jag igen. På helgerna försöker jag vila upp mig inför ännu en skolvecka och umgås med vänner :) Alltså, så gör jag inte direkt något på fritiden, hehe. Kram

Hej Cornelia :) Jag har svårt att bestämma mig om du är kort eller lång. Skulle vara kul att få veta :)  / Ida

Hej Ida :)
Jag är 168 cm i passet och 170 cm när vi mätte i skolan för inte så länge sen. Kort eller lång? Det beror nog på vem man frågar!:) 


Är du kär? / Johanna
Kär och kär, nej det kan jag inte påstå faktiskt.

Hej Cornelia! Tack för en jätterolig blogg, jag älskar att läsa det du skriver. Du är duktig på utformningen av meningar och skriver jättebra! Jag undrar vart du har din praktik, om det nu inte är hemligt :) Tack på förhand! / Sofia

Hej Sofia :)
Vad kul att höra att du gillar min blogg, jag blir jätteglad!:) Jag är på ett ställe i Motala som heter Carinas Hårstudio. Det ligger ganska centralt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0