Praktik

Försökte uppdatera imorse, men gick det? Noppie.
Så nu kommer en väldigt sen uppdatering!

Praktiken idag gick jättebra.
09.00-12.30 - Soppa hår, tvätta, vika handdukar, vända ut och in på blöta handskar, skölja färgskålar och se till att det ser snyggt ut. Gjorde även en inbakad femfläta, den blev helt okej. Glömde tyvärr ta kort :( Tror jag sköljde någon kund också!
13.30-14.00 - Sköljde fottjejens färg, tvätta slingor, gjorde efterbehandling och fönade.
14.00-17.00 Rulla permanent på, klippning och hårbottenmassage med inpackning på Mami. Visar bild när jag tagit :)
17.00-18.00 Städade ordning i salongen för hemgång.

På hemvägen stannade vi och köpte mat - en grillad kyckling att dela på. Mums! :) Sen kollade jag och mamma på gårdagens avsnitt av ung & bortskämd. Väldigt intressant att se, känner mig faktiskt riktigt duktig i jämförelse med dom, haha! :D

Ne nu ska jag nog titta ett avsnitt av paradise hotel, ligger ju efter! Och hoppas på att sluta frysa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0