Söndag

Pratade i sömnen imorse tydligen. Pappa väckte mig och jag bad om att få drömma färdigt så han gick igen. Tanken va ju då att gå upp halv nio - men jag snooza fram till nio då jag ställde klockan på kvart över nio. (Mitt alarm ringer var tredje minut, så det ringde alltså tio gånger!!) Till slut stängde jag av klockan helt och somnade om och vaknar av att Jacky ringer vid halv elva, huhu!

Drog i mig "frukosten" och gick ut och gick, himla härligt. Tråkigt att få skoskav av sina promenadskor bara :( sånt som hör till i början antar jag?

Nu blir det dusch för vid två kommer Lotta hit.
Juste, har även städat rummet, inkl dammsugning. Proud, det får man väl vara över sig själv? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0