Sverige

Är det inte riiiktigt kallt ute? Jag kan inte gå ut utan att dra upp axlarna till öronen och huttra. Usch! :( Trots vinterjacka och halsduk så isar det i hela kroppen. Hoppas det här snart är över :)

Åkte bil hem idag vilket va himla skönt! Va hemma ungefär en timme tidigare än vad jag annars skulle varit. Imorgon håller jag tummarna för att pappa kan hämta träningscykeln, då slipper man ha ångest för att gå ut i det kalla varje dag, haha :)

Kan bara säga #¤%)"#)(/½!)#/!")¤/!"¤=(!#(½&#(#"&¤# för vissa lärare!!!!
Idag stod gympaläraren och va rent ut dryg!! Och i vanliga fall verkar det som om han vill att vi ska slå oss. Eller slå varandra rättare sagt.. jävla konstig uppvärmning där man ska slå varandra på öronen? Så det ska vi ta upp med rektorn, och hoppas att hon för en gång skull lyssnar!

Anyway, ska hoppa in i duschen och sen äta lite. Efter det ska jag skriva ihop ett mail till Sveriges bästa frisör, känns lite pirrigt men det får funka!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0