Thursday, I hate you

Är i skolan nu och har varit sen åtta.
Det har varit möte med en rektor som inte förstår, skratt, ilska och tårar. JÄTTEBRA!!!! Jag har börjat hata torsdagar - och det borde vara den dagen i veckan jag älskar mest.

Nu känns allt med frisör helt hopplöst, får verkligen hoppas att all skit här löser sig snart för jag har bara lust att dra mig hemmåt..

Snart kommer i alla fall mamma, eller halv två, men det är snart för mig haha! Då blir det färgning än en gång för att uppnå det där resultatet vi skulle haft första gången vi färgade.

Anyway, ska njuta av min lunch nu - vilket inte är mycket alls.
Får se om jag hinner skriva mitt avslöjande ikväll, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0