Vatten, vatten, vatten.

Vaknade av mig själv vid tio-tiden idag, riktigt skönt!
Sen dess har jag bara legat vid tvn, kollat på veckans våra bästa åravsnitt och det sista Ullared. Jacky skulle ringa vid elva-tiden och vi skulle sola, bortglömt? Får ta och ringa när jag är klar, annars promenerar jag bort och solar själv!:)

Igår hade jag och Jacky himla härligt med skrubb, mask och lotion för ansiktet så idag känns huden underbar!:) Måste verkligen bli bättre med det där - som att tvätta bort sminket på kvällen. Huden blir ju helt konstig annars, haha! :)

Ne, nu ska jag spela lite it girl och se om telefonen ringer, sen blir det att ta tag i dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0