10-0?

Jag är glad - för jag satte precis dit dig, igen!

Gick och hjälpte Eleonor med ett häfte till hennes efter skolan och sen åkte vi hem till resten av familjen där jag passade barnen :) Kom hem vid niotiden och har kollat på när min familj kört spel, haha!

Ligger i sängen och är helt utmattad efter dagen, har varit full rulle förutom håltimman på nästan tre timmar :) Ska köra lite it girl nu och sen sova, för imorgon är det praktiiiik!:)



Lägger upp en bild till Alexandra som ligger hemma och är sjuk. Här står hon då och balanserar på ett farthinder, tror jag det heter, med sina 14 cm klackar, inte helt nyktert heller!  Tagen förra fredagen!:)

Kommentarer
Postat av: aleksandra

Hahaha fan duktigt gjort av mig då :D

2010-10-18 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0