Dammsugning måste vara det tråkigaste som finns.

Jag har dammsugning och torkningen kvar av rummet och sen lite småplock - men jag kommer inte till skott!
Det är så otroligt tråkigt att dammsuga, det positiva är väl om det finns mycket damm och skit på golvet, som i mitt fall, för då ser man ju skillnad. Men vafasen!

När jag inte orkar dras jag till bloggen, nu sitter och tänker tillbaka på sommaren efter att ha läst Madde's blogg. Jag säger som Madde -

"Men, ärligt talat så finns det en charm med att bo som jag gjort dom senaste 6 månaderna också. Man lär sig att uppskatta de små sakerna i vardagen, man mognar och tar vara på varje ögonblick, istället för att ligga hemma i sängen och tycka synd om sig själv så fort man inte har råd med dom där snygga skorna, eller när man är uttråkad för att det inte är någon fest på G. Det finns mer i livet än dessa saker."

Fast jag va ju inte borta i ens närheten av sex månader!

freakout
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0