fråntopptilldalpåensekund

Mitt bra och positiva humör försvann på en sekund. Nu känner jag mig så jävla sviken och sårad att det inte är klokt. Minst 700 kronor är bara borta, helt borta. Någon har alltså varit inne i mitt rum, gått till en flaska där jag samlat på tior och tagit minst 70 tior från mig.
Jag mamma och pappa har suttit och spånat lite och försökt komma på om det är något som varit hemma här som kunnat tagit osv. Men i slutändan kommer vi ändå bara fram till ett svar. Smärtan i magen är värre än mensvärk, i kroppen kokar jag, mina knytnävar skulle för tillfället kunna slå någon riktigt hårt. Hur lång tid kommer det ta för mig att kunna lita på folk igen?

Jag är så jävla besviken och ledsen så det inte är klokt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0