I'm not afraid - to take a step

Idag gick jag hem från praktiken pga mitt öga, inte alls kul. Trodde det va ögoninflamaton på G men jag slapp! Har suttit vid datorn och spelat ett beroendeframkallande spel nu, tur man bara kan ladda ner en timme så man inte sitter en hel dag, haha! :)

Imorgon ska vi ha teorin till att ta hål i öronen på folk, det blir mycket spännande! :) På kvällen ska vi ha föräldrakväll och jag ska nog fixa ordning mammas hår, eftersom det inte blev riktigt som vi ville sist. Mellan skolan och föärldrakvällen ska Alex klippa in mitt löshår, jag ska klippa in hennes och sen ska vi kika efter preset till bästa Jojjo!

Nu blir det mat och sen städning, får se om promenad hinns med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0