Lathund

Idag gav jag mig själv tillåtelse att lata mig, har tittat på nästan tio avsnitt av våra bästa år. Man mår verkligen inte bra av att ligga vid tvn en hel dag. Gjorde lite morot- och gurkstavar som jag satt och knaprade på, mumsigt :) För en liten stund sen kände jag att ne nu blir det en paus så jag städade rummet, bara dammsugning, torkning och renbäddning av sängen kvar, känns så himla skönt :)

Ska köra igång med Zumba sen, vilket inte blivit av än!! dåligt av mig tycker jag. Men nu när det är lov har jag ju all tid i världen att sätta mig in i det, eller...? Haha! Ska ta en promenix med Hazta sen också, komma ut och få frisk luft är ju faktiskt helt underbart.

Känner doften av nybakade vaniljbullar, så himla farligt gott.. Men imorgon är det andra bullar som gället!
För imorgon börjas det, jag är hur taggad som helst! Helt sjukt, men nu fan ska det funka också! :D:D

En video på Zumba för er som inte förstått vad det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0