liveyourlife

Bra dag som fasen!
Jag skrattar åt allt som sagt och hänt och mår bättre än någonsin! Jag har och kommer säga upp kontakten med en del som bara får mig att må dåligt - det känns riktigt bra!

Praktiken idag har gått skitbra, har sköljt många kunder med färg, schamponerat, sköljt permanent, fönat, rullat upp ett dockhuvud (Vilket jag ska göra en uppsättning med nästa tisdag) och städat&rensat. Efter praktiken tog jag en rask promenad hem med för det mesta Takida i öronen och det ska bli en vana. Allt är positivt - man får en stund för sig själv att rensa huvudet, samla nya krafter, få ur sig energi och så sover man bättre! Det ända negativa var att jag hade klackar, iofs bara sju cm och kilklack, men ackack vad fötterna behöver bra skor!

När jag kom utanför på baksidan blir jag utskälld, såg ingenting först och kollade upp och ser lilla Peppar. Sen dess har jag busat med honom och väntar nu på mat. Sen blir det att plugga i två timmar.

Det är flera år sen jag mått såhär bra som jag gör nu,
ända skillnaden från nu och då är att nu ska inget eller ingen stå i vägen för att jag ska fortsätta må bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0