Redovisningar

Helt ärligt så förstår jag inte vad poängen med redovisningar är, eller jo - från grund och botten förstår jag ju.
Men idag på svenskan (och nio lektioner framöver) hade en grupp redovisning om Antiken. Och efter ett tag slutar man lyssna, jag tittade runt på alla andra och de flesta satt med headset, läste bok, smsa eller småpratade, och så är det på varenda redovisning! Lärarna borde förstå så man får redovisa för bara läraren och de andra kan jobba istället!:)

Jaja, idag har det varit en bra dag och jag har varit effektiv i skolan! Dock tappade jag bort min halsduk, mindre kul... Och säkert är den snodd nu för det är en sån som är "ihopsydd" som man virar runt huvudet och svart som alla har, bra Cornelia!

Imorgon är det praktik, äntligen! Har inte varit på praktiken på två veckor nu, och imorgon har jag kund!:)

Tänkte lägga mig snart, eller det blir kanske ett inlägg till, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0