Tidig dag idag!:)

Åkte in till skolan och hade svenska i fyrtiofem minuter och sen hem igen, känns gaaanska ovärt att åka tre timmar för 45 minuter, men that's life!:)

Nu sitter jag och värmer mig under täcket, funderar på om jag ska ta en promenad innan jag åker in till Vadstena. Har dock ingen att gå med nu eftersom folket antingen är i skolan eller förbereder sig för kvällens festligheter. Vi får se, kan kanske köra lite styrkeövningar istället :)

Är fast besluten vid många saker i mitt liv nu, som ska lyckas! Har börjat läsa en ny bok av Mia Törnblom nu, hon skriver så himla bra och den här boken handlar om självkänsla. Man blir helt tagen. Läst den på svenskalektionen och på bussresan så jag har kommit en bit och efter att ha läst mår jag så himla bra! Finns även övningar i boken som jag ska göra nu, några stycken i alla fall. :)



Vart är solen? Vart är färgen? Vart är värmen??!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är så vacker gumman ! <3

2010-11-01 @ 13:51:14
URL: http://emmalinneacecilia.devote.se/
Postat av: Glennnatasha

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-08 @ 08:24:44
URL: http://glennnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0