Om du lämnade mig nu.

Ussch sån dålig uppdatering!

Har nog egentligen en hel del att skriva om men ingen ork. Det har varit mycket stress och lite tid i mitt liv den senaste tiden, så jag har bara inte satt mig för att blogga! Sammanfattar lite fort :)

Torsdag-fredag: vaken 40 timmar tillsammans med Alexandra. Det va jävligt dumt med tanke på att det var skola dagen efter, och jag kommer aldrig göra om det! Så dåligt har jag nog aldrig mått i hela mitt liv, det var värre än maginfluensa..
Lördag: Frisörmässa på Elmia i Jönköping. Det var ingen hitt enligt mig. Otrevliga säljare (för det mesta) som inte alls la tid på oss elever utan mest viftade bort oss, inte alls trevligt.. Jag kom hem med två ark nageldekorationer och ett pulverglitter från mässan i alla fall :) Bild kommer! På kvällen fixade jag till Pontus hår och sen åkte jag till Saija och umgicks med Issa och Ida, riktigt bra avslut på kvällen!:)
Söndag: Ögonfransförlängning i 2.5 timmar och sen vidare till Alexandra för att fixa med vårt projektarbete.

Och idag: Psykologi 8.10, Projektarbete från 10.00 till 17.00. Efter skolan åkte jag hem till Alexandra där det vankades mer plugg, orkade vi efter sju timmar med projektarbetet och stressen och ångesten över att vi inte skulle hinna färdigt? Nja, inte så värst mycket!

Nu ska jag lägga mig och se färdigt på ett OCavsnitt innan det är dags att sova, pusssss och godnatt!

Före och efterbild på fransarna, supernöjd!
Är dock helt nyvaken på efterbilden, så jag lovar en bättre bild med lite smink på inom kort :)


Kommentarer
Postat av: emma

det blir superfint hjärtat :D

2011-04-16 @ 00:26:09
URL: http://runawaybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0