Last weekend

Kors i taket - Cornelia bloggar igen!

Att återberätta min sommar är inget jag orkar med, idag i alla fall! :)

Just nu är jag i Göteborg hos min fina och försöker ställa mig om från arbete till skolbänken igen.. trivs inte alls med den tanken. Jag skulle mycket hellre jobba heltid nu, för om man drömmer sig bort lite så skulle inte att flytta hemifrån, inreda sin lägenhet och klara sig själv vara långt ifrån! Jag vet att en del av er kommer tänka "Så glamoröst är det inte, bara disk, matlagning, tvätt och städning" men vet ni? I look forward! Visst, jag kommer väl också tröttna. Men jag längtar tills den dagen då jag har mitt eget hem och inte bor hos mamma och pappa. Då jag bestämmer vad jag ska göra och när jag ska göra det. Helt lovely!

Ikväll blir det resturangbesök på Martins favoritresturang, mysiiigt :)

Tackar nog för mig just nu och försöker komma på något intressant att skriva till nästa gång, kanske ett tips av något slag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0