Snön faller och mörkret lägger sig

Nu sitter jag återigen i skolan, och har kundpass! Just nu sitter jag och väntar på min nästa kund, så under tiden tänkte jag slänga in ett hårtips!

Nu när kylan kommer och luften blir torrare blir även håret torrare och tråkigare, det är då man införskaffar sig bra silkesdroppar och en bra inpackning!

Jag rekomenderar Loreal eller biosilk's silkesdroppar. Loreals finns på olika salonger, likaså biosilk. Men dom går även att köpa på Kicks! Vad gäller inpackningar så är det bra att lägga lite pengar på den! Visst att gliss inpackning från Maxi också fungerar, men fungerar den verkligen långsiktigt eller bara tills nästa tvätt? Självklart finns det även bra inpackningar i livsmedelsaffärer osv!

Värmespray är också extra viktigt vid den här årstiden om man vill minska slitaget på håret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0