Back home

Och så var jag hemma igen!

Har precis kollat praktikplats. Gick in på en salong och fick så jäkla dåligt bemötande från första stund. Är man frisör ska man vara glad och ha ett leende på läpparna mot kunder eller folk som kommer in lverhuvudtaget! Blev arg inombords, som tur var sa han nej! Har kollat två till varav en jag ska ringa till ikväll och den andra skulle jag återkomma till om jag inte hittade något :) Nu är det mitt sista hopp, så jag ber verkligen för att jag får komma till en bra salong nu :)

Sitter och sörplar i mig en måltidsersättning innan det vankas jobb. Ikväll åker jag tillbaka till Alex och spenderar min kväll med henne och plugg och sen lite OC såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0