Badbad

Oj så usel uppdatering det va igår!

Först försov jag mig en och en halv timme, så det blev väldigt bråttom till bussen! Väl hos Lina blev det kaffe och prat, tror kläderna uppskattades! :) Åkte hem till farbror och överaskade honom och farmor. Blev nog lika chockad att se Janne som han blev av att se mig eftersom jag trodde bara farmor skulle vara där, haha!

Jag kom hem vid elva och då tog jag mig lite mat och tittade på tv och sen slocknade jag, haha!

Fredagen då?
Jo, jag måste verkligen ta tag i mitt rum idag, det ser förjävligt ut. Vill få upp produkthyllan också men då behöver jag nog hjälp haha!  Skulle gärna träna också, men är det värt det när man fortfarande är förkyld? Då kanske det håller i sig ännu längre? Måste fasen bli frisk nu så jag klarar mitt mål!

Vid kvart i sex ska jag på ett möte också, spännande! :)

Saknar min lilla prins och saknar verkligen inte så jag såg ut då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0