SO LOST INSIDE

Nu är rummet fint, gympan sitter väl inte alls så bra men det blir mycket mer plugg imorgon så det klarar jag! :)
Håller på att fixa ordning bloggen, ny header kommer snart, dock blir det en provisorisk(säger man så?) tills någon Madde som har erfarenhet kan fixa en ny! :)

Imorgon tar jag även tag i mitt liv igen!

Mat:
Frukost - smoothie
Frukt
Lunch - smoothie
Frukt/grönsak
Lunch - Mat. (Lite kolhydrater, mycket sallad, små portioner!!)

Träning:
Zumba 4-5 dagar i veckan till en början.
När det blir lite varmare ute och isen försvinner blir det mycket promenader också.

Godis:
Ingenting på tre veckor!

Ska även rensa bland "vänner" och negativa saker i mitt liv.
Nu ska jag också få må bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0