Skriva-av-mig-inlägg

Ni som kommer tänka "hon vill bara ha uppmärksamhet", "hon vill bara att folk ska tycka synd om henne" osv. Läs inte!

Idag är en dag som jag aldrig mer vill vara med om igen.
Jag mår, som ni vet, inte alls bra psykiskt och är utbränd. Varje morgon är en kamp för mig. Jag älskar det jag gör, med hår osv. Men allt annat får mig att inte orka.

Att nu inte ha någon praktikplats får mig att må ännu sämre. Jag har verkligen försökt att få tag på praktikplats här i Motala nu men ingen tar in elever. Men även fast jag har försökt kommer jag bara få höra att jag inte har försökt tillräckligt, att det är mitt ansvar och att det är jag som drabbas. FINE, det är jag som drabbas och det är mitt ansvar. Men när man har gjort det jag gjort och bara fått nej av alla så känner man sig ganska misslyckad och värdelös. När man redan mår dåligt - orkar man då ta mer? Jag vet faktiskt inte ärligt hur länge till jag kommer orka.. Jag hoppas innerligt att jag klarar av gymnasiet!

Nu ska jag hoppa in i duschen för nu orkar jag inte vara hemma längre!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Axelsson

Stackare :/ Jag hade samma problem när jag gick stylist.. det fanns bara en salong som tog in praktikanter och där skulle jag vara. När jag var i skolan sa jag att jag skulle va där, och då gick en klasskompis, som också bor i Motala, dit och sa att hon var jag.. så hon tog min praktikplats framför mina ögon och sen fick inte jag någon. Men.. du vet säkert redan det här, men har man ingen praktikplats så får man IG i något ämne inom det praktiska. Det fick jag.. en av anledningarna till att jag hoppade av :( Kämpa på gumman!

2011-01-11 @ 22:42:22
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0