SMÄRTA!

Igår blev allting bara värre.
Låg med fruktansvärda magkramper, såna önskar jag inte ens min värsta fiende. Efter ett tag började jag må riktigt illa också, och det har jag knappt gjort på typ 10 år, uhf. Sen kom kallsvettningen också.
Jag lyckades i alla fall somna till slut, fick kill i håret av min underbara mami, men vaknade igen och va tvungen att gå till toaletten och få upp lite. Noooooot funny! Dock tycker jag ändå det är skönt, eftersom jag inte har spytt på 10 år innan :)

Har legat i sängen och kelat med min lilla prins tills nu. Nu ligger vi i soffan och tittar på våra bästa år. När man är sjuk gillar jag att ha något att titta på. Tre avsnitt av ett program blir en bra start på dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

tack gumman <3 det är jag själv som gjort den :)

2011-01-14 @ 14:21:12
URL: http://nolitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0