The light of the day

Sitter och tittar på 16 and pregnant och inser att det finns dom som lever mycket värre än dom flesta jag känner. Under programmets gång har jag skrattat och gråtit, man får verkligen följa med genom hela graviditeten och efter :)

Jag ska snart äta min första mat för idag, mamma har gjort egen kebab. Det ska bli jättegott verkligen! Så hoppas jag att jag mår jättebra imorgon så jag kan städa mitt rum! Som jag mått idag har jag inte ens orkat gå in i duschen, buuuuu!
Behöver bli frisk, jag lovade ju mig själv att komma igång med träningen nu i helgen efter att ha legat lite i en latvecka denna vecka. Bättring!!

Kommentarer
Postat av: Martina

u tvingar mig att gå till skolan men kommer inte ens själv ;) dålig stil!

haha skoja! krya gumman! :* <3

2011-01-14 @ 19:50:29
URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0