Viktnedgång

Fick nyss en söt kommentar:

Skulle vara jättekul om du skrev mer om din viktnedgång :) Vad du äter och tränar, och framförallt resultatet i vikt och cm :)Och mer bilder på dig!
Kan ju även bli en pepp för dig då du vet att du "måste" redovisa dina resultat i bloggen :P

Svar: Självklart kan jag göra det! Dock ligger jag ju lite på latsidan nu som jag skrev i tidigare inlägg. Men imorgon tar jag tag i allt igen! Har unnat mig allt för mycket den här veckan, hu! Det resulterade i magont idag. Är ändå lite stolt över att jag tog en rask promenad då istället för att ligga hemma och tycka synd om mig själv :)

Kollade lite bilder från i somras förut och inser vilken stor förändring det faktiskt har skett! Jag kommer självklart lägga ut "före" och "efter" bilder på mig. Dom få jag har i alla fall. Innan undvek jag helst helkroppsbilder eftersom jag aldrig trivts riktigt i mig själv. Men om ett par kilo ska jag dela med mig av bilder :)

Så: Nu är det slut på allt vad onyttigt heter och dags för hårdträning och mer viktminskning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0