LoooooongLoooooongTime

Skeppohoj kan man väl säga såhär i semestertider!

Nu va det ett tag sen jag skrev igen.. Har hittat en app till telefonen som jag ska försöka bli vän med. Min dator fungerar nämligen inte, eller laddsladden är trasig rättare sagt.

Hur började min sommar?
Den började kanon med party, party och party med finfina vänner.
Nu har jag precis kommit hem efter två veckor on the road.
- Helsingborg
- Danmark
- Landskrona
- Halmstad
- Göteborg
- Ullared

Där har det bjudits på karusellåkning, ( Nu kan inte folk kalla mig fegis längre, för både balder och kanonen är avklarade!!) Shopping, tältning, solning och mysiga stunder med syster, Anders och min underbara pojkvän!

Ikväll blir det utgång med fina Emma och Jessica, hoppas ´på att det fina vädret håller i sig :)

Bjuder på två helt färska bilder, all natural today, enjoy haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0