OH MY GOD!

Daniel Karlssons låt oh my god får mig att må så himla bra!
Som imorse, va hur trött som helst och blev inget sovande på bussen, men då började jag tralla lite och blev på bra humör!

Snart ska jag och Ida åka och äta på IKEA, mums&mys!
Jag har tänkt på hur underskattat det är att träffa sina vänner på en fika eller äta lunch. Jag tycker det kan vara mycket trevligare än att dra på en fest till exempel.

Nu återgår jag till pluggish och är en duktig flicka!
Sitter även och pratar om 18års-kryssningen, fan så fint! :D

Kommentarer
Postat av: martina

hörre du du din mean girl ja hängde på med! ;)

2011-03-15 @ 20:22:12
URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0