Aldrig mera fet

Sitter ännu en gång och kollar på ännu mera fet. Jag har mååånga gånger tänkt på att jag vill vara med i liknande program, just för att jag saknar oftast motivationen.. Men nu gör jag ett sista försök att klara mig själv, och det har ju gått bra hittills!:) idag visade vågen väldigt positivt, 100 gram till och jag är under ett jämt 10-tal! Och det innebär mitt första delmål där jag får en belöning :) jag har dock inte kommit på något än, men jag tror jag ska unna mig en spabehandling. Det är jag värd!

Avslutar detta inlägg med att dela med mig:
Plexus skulle hoppa upp i soffan, men kom inte riktigt ända upp så han hängde halvvägs upp och spände varenda del i kroppen. Min lilla sötis. Det kanske förklarar varför han väldigt ofta vill bli uppburen? Såhär ser det ut då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0