Första advent!

Att det är första advent är inte lika mysigt som när man bodde hemma.. Där kom man upp, ljuset var tänd och alla åt frukost tillsammans.

Nu har jag fått inta en macka med endast smör och vatten till, sitter nu med morgonkaffet med mjölkpulver istället för mjölk och Martin ligger och sover. Nu vet jag hur det känns att verkligen inte ha nånting att dricka hemma mer än vatten, urtråkigt! Så idag måste vi åka o handla lite.. Så nu har jag konstaterat - gemenskap är det viktigaste:)

Idag ska jag försöka städa ordning på allt som är kvar nu, för att sen få upp mina nyinköpta tomtar :) bilder kommer sen!

Juste, jag satt och gjorde vår adventsljusstake, och insåg när jag var klar att snörena på siffrorna jag köpte inte räcker runt ljusen.. Sååå tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Alex

Gumman, första advent är i morgon:))!!

2012-12-01 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0