Tick tack tick tack

Måste börja med att säga att måndagar alltid är så tråkiga och jobbiga. Att ställa om tider från helgens roligheter och gå in i allvaret och fokusera i skolan. Not funny, men ändå ska den där dagen finnas och kommer alltid göra. Just deal with it? Boriiing.

Har varit extremt duktig idag om jag får säga det själv! Har arbetat på lektionerna, eller ja.. Dom en och en halv som vi hade i alla fall. Har även pluggat på bussen och när jag kom hem, så nu är alla frågor till provet besvarade och ska bara pluggas in tills på fredag, awesome :)

Och hur har dagen gått med "the start of the better life"?
- Faktiskt förvånansvärt bra! Har inte ens varit sugen på allt vad godis och sötsaker heter, har sprungit på stan och tagit en liten promenad och till lunch blev det en fantastiskt god sallad!
Hoppas på fler såna här bra dagar :)

Ne nu ska jag bädda ner mig och slå på tvn, "112 - på liv eller död" har ju börjat igen. Helt underbart program som är väldigt sevärt, beundrar verkligen våra poliser, amblansförare och brandmän!

Natti natti med er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0