Helt lost i sin egen vardag

Jag kom precis på hur jobbigt det är att ha hantverkare hos sig..
- Jag kan inte gå runt i tex bh och trosor.
- Jag kan inte sola, för då måste jag gå i bikini om jag vill gå in.
- Allt, precis allt står i vardagsrummet. Så det som brukar vara fördelat på sovrum, hall och vardagsrum är nu på ca 15 kvadrat = kaos och stökigt!
- Vi måste ha galler så Plexus inte springer runmt överallt, och hur bra mår han av att bo i den här röran?
- Det är ingen idé att städa för det ser ändå lika stökigt ut.
- Jag kommer inte iordning med mina grejer


Känner mig ganska negativ? Men, det är i alla fall inte roligt någonstans. Det tråkigaste är nog att jag inte kommit iordning med mina grejer.. Det känns som allt står i standby just nu och att jag inte riktigt bor här än. Som tur är är ju allt över om några dagar :)

Vad händer idag?
Köket ska grovstädas och garderoben ska bli helt klar. Mitt i allt det så ska det tvättas klockan 2! Sen ska både jag och Martin packa för imorgon åker vi iväg för att fira midsommar :)


En försmak på sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0