Nystart!

Ja, jag fick en sån där knäpp idé som bara jag får.. Jag ska börja blogga igen! Varför? Bra fråga, jag tänkte nog mest på att ni som vill fortsätta följa mig även nu när jag flyttat ska få möjligheten. Så det är framförallt för mina vänner, familj och släktingars skull:)

Jag själv skulle tycka det var väldigt roligt att följa en väns liv genom en blogg, då är man ändå in the middle of the game så att säga:)

Jag tänkte börja med att skriva om Dagen med stort D - STUDENTEN! som var väldigt stor och speciell för mig :) när vet jag inte än, idag ska vi komma iordning med ALLA mina grejer. Det lär nog ta ett tag..

Nu är jag back on track för att skriva om hur det känns att kasta sig ut i vuxenlivet, till en stor stad där jag inte känner någon och framförallt om sambolivet och vår lille Plexus :)

Peace&love
Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0