Jävla Max!

Först måste jag dela med mig av hur rolig Plexus kan vara. Han stod o skällde som en tok på dörren när brevbäraren kom, när det sedan damp ner en bibba med reklam så har jag nog aldrig sett en hund vända så fort men öronen bakåt och svansen mellan benen och sprungit så fort!

Påtal om reklam så är det roligt när man är hungrig, står och värmer sin varma koppen, att se ett reklamblad för Max!! Wiho... Men nu sitter jag i allafall och väntar på att min soppa ska svalna. Min favorit - jordgubb vanilj!

När Martin kommer hem ska vi storhandla och även se vad jag har för spännande att hämta ut.. Nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får inte bli påverkad av reklamen! Det är ditt liv inte Maxs liv! Tänk på det! :)

2012-09-04 @ 16:20:43
URL: http://minakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0