Måndag, Ny dag. Ny vecka. Nya tag.

Söndagsångesten kröp på igår. När vi hade lagt oss låg jag och pladdrade om allt mellan himmel och jord. Stackars Martin som skulle upp och jobba imorse.. Men, det var väldigt skönt! Jag fick prata av mig och i och med det började jag tänka om, samla nya krafter och nu ska det ske!
 
Vad är det som ska ske tänker väl ni?
- Söka, söka, söka jobb!
- Åter igen ta upp mitt hälsosamma liv (ni kommer förövrigt få följa det till punkt och pricka här i bloggen, jag ser det som en extrasporre. Hur ska jag försöka lista ut under dagen!)
- Snart kan jag börja övningsköra med Martin.
- Bjuda in grannarna på fika.
- Börja ägna mer tid åt nail art och försöka bli duktig!
 
Framför allt ska jag ägna mig åt att gå ner i vikt! Det är ingen liten enkel resa jag ska börja, utan en resa som kommer hålla på i flera år framöver. Känslan inför det? Skräckblandad förtjusning. Men jag ska gå in i det här som tjuren i ringen och jag ska fasen komma ut som en vinnaren!
 
Nu ska jag ta mig ett mellanmål, jag äter på tok för sällan för att det här ska funka.. kör på en varma koppen tror jag. Har hittat en ny favorit :)
 
Senare kommer det mobilinlägg, tänkte att jag passar på med ett längre och berättar vad som är på tapeten just NU i mitt liv när jag ändå satt vid datan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0