ÄntligenHemma!

Åh, vilken både bra och dålig helg.
Jag har i alla fall lärt mig en hel del nytt. Och hur folk kan bete sig framför allt, trodde verkligen inte man kunde sjunka så lågt som vissa har sjunkit nu i helgen. Men det är bara gå vidare och avsluta det kapitlet :)

Jag tror dock jag börjar bli sjuk igen, sitta i kyla är ingen hitt när man precis varit sjuk, usch. Påvägen hem stannade vi till hos en kompis mamma och kollade på hans hundvalpar! Och så himla gulliga, så man bara har lust att bära med sig dom hem!

Imorgon börjar verkligheten igen, hu! Ind. val - varmkök på morgonen, samhällskunskap, svenska och idrott (Y)

Ska ta en nybakad brödbit med mamma,

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0