Första dagen!

sdf

At the moment picture. Lagom sliten men ändå glad för schemat ser lovande ut första veckorna och min praktik börjar redan nästa vecka! :D:D:D

Idag ringde klockan först halv tio och av en dålig vana jag fått nu på sommarlovet trycker jag på snoze. Mamma kom in vid tio och väckte mig och sen fick jag skjuts ner till stan. Väl i skolan blev det presentation av vår nya lärare, Lana. Det ser lovande ut :) Dock kommer vi ha två till lärare på själva frisörbiten, vi får se hur det blir :) En ny tjej i klassen har även kommit in, och jag förstår inte hur dom har tänkt eftersom platserna i salongen knappt räckt till oss när vi va 18.. men det är inte mitt problem!:)

Efter skolan tog jag en sväng på stan med Isabelle, skitungen har fortfarande sommarlov :(

Nu ska jag kolla tider och så inför kommande veckor och hoppas att jag blir lite piggare :)

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0