Åtvidaberg

Gårdagen blev allt trevlig!
Först kalas hos farfar, sen kom mamma och pappas brukare och åt här, sen blev det Linköping och planera lite, åkte hem med Mattias och sen gick jag till Madde.

I want you back

Lite senare idag åker jag in till Åtvidaberg, eller sjöberga närmare bestämt!
Där blir det mys med min fina Johanna! Förmodligen åker vi och badar i någon jättevarm sjö? Haha är tveksam alltså + att det finns fiskar. Usch! Tror inte det finns någon som är så rädd för fiskar som jag, haha.

wedsc
Hanna & Johanna

Nu ska jag städa färdigt i rummet för att sedan bege mig :)


Kommentarer
Postat av: Casandra

Min mamma säljer den på salongen, så jag fick en av henne faktiskt =) Men den går nog att köpa på andra frisörsalonger också skulle jag tro :) Den är suverän, tycker verkligen att du ska testa den! Kram

2010-06-18 @ 16:24:09
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0