Klassblogg!

Hej å hå, det här med blogg är nog inte min grej - iaf inte på vardagarna. Kanske dags att komma in i rutiner? Lika väl som att bara kolla runt på facebook kan jag skriva ett inlägg, skärpning Cornelia!

Idag blir det dock inte mycket mer än så, kan berätta för er att idag har det varit en såååå bra dag. Inte för att något speciellt har hänt men jag vaknade upp och hade världens positivaste humör, mums! Fler sånna dagar tack! Och tack vare mitt bra humör och att äntligen känna att jag orkar och mår bra har fått mig att arbeta flitigt i skolan idag OCH plugga på hemvägen vilket jag brukar dissa för att få sova en timme. Duktig jag känner mig:D

Ska tipsa om vår blogg, HV1FR's blogg.
I bloggen kommer vi från klassen skriva när vi behöver modeller, hur det går med prov osv, kika gärna in :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova tidigt för en gång skull! :)

fd<
Har även hunnit fixa naglarna igen så nu är dom långa!:)

Puss och godnatt gulletussar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0