Dygna

Det här med att dygna kommer jag nog inte klara!

Jag och Anton skulle dygna, men han bara läser, hihi sött!
Så jag sitter här och har precis spamat lite på facebook och somnar om jag lägger mig ner.
Är jättetörstig och hungrig också och tänker på när jag och Isabelle gick vilse i Hästveda, ödeveda borde det heta! :)

Varför sitter jag uppe?
Jo för att jag inte kunde somna, hade verkligen skitsvårt för det och testade med en promenad men det gick inte det heller. Haha där va jag lite fyndig! så här sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem för då ska jag ut och gå en promenad!:D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Love it. fett kul var det! Skjusten tillbaka satt ju inte heller fel;)

2011-01-13 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0