Läsarfråga från Emelie


Hej!
Vilken bra blogg du driver. Jättebra skriven och lätt att läsa :) Jag undrar en sak och hoppas att du kan svara mig. Jag har hört att man bara ska använda silkesdroppar om man har blekt, färgat eller permanentat hår. Men det kan väl inte stämma? Jag hoppas du kan svara

Hej Emelie!

Vad roligt att du tycker det. Självklart ska jag svara på din fråga :)

Det du har hört är jättefel, så du har rätt - det stämmer inte!
Silkesdroppar är bra för håret och passar alla hårtyper, färger och längd. Preparerat som opreparerat. Silkesdroppar har den effekten att dom "limmar" igen klyvna hårtoppar vilket gör att håret blir jämnare, håller sig längre och blir mindre utsatt för slitage.  Naturligt silke behåller även fukten, glansen och mjukheten i både hår och hud och man märker skillnad på håret efter bara några få användningar. 


Silk Therapy
Det här är, enligt mig, dom absolut bästa silkesdropparna!
Mer information om denna produkt kommer jag skriva inom kort.



Jag gillar även L'oreals silkesdroppar..

..Medans jag har jättesvårt för Matrix's!
Jag tycker dom luktar manligt och har en väldigt lös konsistens som får mig att känna "funkar dom"? Jag gav bort mina och köpte L'oreals! :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

De är faktisk jätte bra! Tack :-)

2011-01-11 @ 11:22:59
URL: http://eleonorfrankemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0