CANWEPRETEND?

Skeppåhoj!

Ingen ny mobil idag inte
.. Jävla personal som hade gjort fel så att den kom tillbaka till de som skicka den. Men senast torsdag är den här! :D

Inatt jobbade Martin, passande när det var världens oväder här i Göteborg.. Åskade, blixtrade och regnade vilt. Jag vaknade till och med av att jag trodde blixten slog ner/jordbävning och jag bara skakade, höll i lampan också för att den inte skulle ramla ner. haha!

Idag har vi gått på stan och jag har köpt en svart tunika och present till mamma, dock lite i efterskott. Men det är väl tanken som räknas? Efter stan tog vi en promenad hem och köpte glass på lejonet och björnen innan vi gick hem och grillade fläskfilé. Till det serverades potatisgratäng, ingen dålig tisdagsmiddag!

Älskling fick jobba natt idag med, så nu sitter jag och löser korsord i min ensamhet, haha! Snart går jag nog och lägger mig och vaknar pigg och glad imorgon för då ska vi ner och kolla på Johnossi på Liseberg, underbart? Jaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0