Blogg.se

Blogg.se hade skrivit en beklagarruta i alla fall, det tackar jag för!

Måste berätta om min dag!

På håltimmen drog vi in till stan en sväng och sen tillbaka till skolan och plugga i solen, är det inte helt underbart väder? Efter det kom provet, och det gick kanonbra! Är supernöjd. Jag blev klar med provet innan Alex slutade så jag tänkte vara en snäll vän och vänta, haha ;) Så under den tiden satt jag i solen och gjorde frågor till svenskan :)

Nu till det som gjorde min dag helt underbar:
När jag kom hem satte jag mig och skrev i kalendern, sen känner jag att någon kollar på mig och kollar upp *notera inte* titta ner igen och sen upp hastigt. Där stod min syster som är bosatt i Helsingborg. Hur i hela friden tänkte jag. Men där va hon! Sen ringde det på dörren, jag öppnade. Vem kommer där om inte sötaste Peppar? Då kom tårarna, gud vad jag saknat den killen!

Nu blir det kortspel med hela familjen för en gångs skull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0