ONTHEBEACH

Äntligen ett litet avbrott i allt plugg!
Sitter och läser in Utvecklingspsykologi tills provet på måndag, det är verkligen inte lätt med alla olika teorier hit och dit! Har fått ner alla frågor utom en som jag snart ska fortsätta med, sen är det bara att pränta in det i huvudet, haha!

Skoldagen har varit katastrof idag med!
Har fått ont i handleden nu igen och det blev värre igår när vi höll på med kort fest, så idag provade jag och fick ännu ondare och berättade då det för vår "vikarie", det va helt okej att jag tog det lugnt. Sen får jag skäll för att jag inte gör något (trodde hon) men då satt jag som många andra och väntade på att dockan skulle torka. Funny.. Som pricken över I så har jag haft en fruktansvärd huvudvärk och mått illa större delen av dagen. Med andra ord - skitdag!

Ska nog ta en promenad snart tror jag, ser lagom skönt ut när jag tittar ut.
Bjuder inte ens på en bild idag, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0